Ναι παίζουμε με τον Πρωταθλητή Ευρώπης. Αυτής της κλειστής λίγκας που βάζει όποιους θέλει στο πρωτάθλημά της κτλ. Το ξέρουμε ότι είναι δυνατή ομάδα. Έχουμε πει όμως 10άδες φορές ότι πρέπει να φτιάχνουμε ομάδα ΚΑΙ για αυτά τα παιχνίδια. Πρέπει να φτιάχνουμε αγωνιστικό πλάνο ΚΑΙ για αυτά τα παιχνίδια. Από την αρχή της περιόδου. Θέλουμε να βλέπουμε ομάδα να σκίζεται για να κερδίσει τους απαταιώνιους. Και όχι να βαριέται να παίξει άμυνα. Και να κάνουν φαντεζί ενέργειες οι παίκτες στην επίθεση για να τους δουν και να πάρουν μεταγραφή. Να είχατε πάρει το ΒCL να πούμε χαλάλι...